ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

ГЪВКАВИ ИНДИВИДУАЛНИ ЧАСОВЕ

 

1. Трябва ли да сключа договор с hOUR SPACE, за да ползвам услугите, които предлага пространството?

 

hOUR SPACE сключва договор за ползване на гъвкави индивидуални часове с всичките си клиенти. Общите условия към договора може да прочетете на https://www.hourspace.bg/obshti-usloviya

 

2. Каква е продължителността на един индивидуален час?

 

Продължителността на 1 (един) индивидуален час е 60 мин. Към всяка своя резервация клиентите получават и бонус техническо време от 15 мин. преди и след часа си.

 

3. Какво означава “гъвкави индивидуални часове”?

 

Гъвкавите индивидуални часове могат да се разпределят свободно от клиента в рамките на календарния месец, за който са платени. Разпределянето на часовете се случва с помощта на онлайн система за резервации.

 

4. Кога получавам достъп до онлайн системата за резервации и как да я ползвам?

 

След подписване на договор и направено плащане за първия месец, в който ще използвате часове в hOUR SPACE, ние ще създадем Ваш персонален профил в системата ни за резервации. Ще получите и презентация с инструкции за работа в системата.

 

5. Мога ли да сменям броя предплатени часове от плана месец за месец?

 

Можете да сменяте избрания от Вас план месец за месец, в зависимост от заетостта Ви.

6. Какъв е минималният брой часове на месец, които мога да ползвам?

 

Можете да използвате неограничен брой единични часове на единична цена от 20.00лв. или да предплатите план от индивидуални часове на преференциални цени. Минималният план (Базисен план) стартира от 4 часа за дадения месец.

 

7. Кога мога да заплатя избрания пакет от индивидуални часове?

 

За да се възползвате от преференциалните цени, включени в пакетите ни с индивидуални часове, трябва да сключите договор с hOUR SPACE и да предплатите избрания план в началото на месеца или преди стартирането на първия Ви час от пакета. В противен случай резервацията Ви ще бъде отменена и няма да бъдете допуснати до пространството.

 

8. Как мога да заплатя избрания пакет от индивидуални часове?

 

Можете да заплатите избрания от Вас пакет часове по банков път, чрез epay.bg или в брой на място.

9. Кога кабинетът, който искам да запазя, се счита за резервиран за мен?

 

Избраният от Вас кабинет се резервира окончателно само след получено плащане или изпратено платежно нареждане. В противен случай hOUR SPACE не се ангажира със запазването на стаята и може да я отдаде под наем на трето лице, извършило плащане.

10. Предплатих 10 часа, но използвах само 7 от тях. Прехвърлят ли се невзетите индивидуални часове?

 

Невзетите часове през месеца се прехвърлят еднократно в следващия месец при условие, че за него отново предплатите поне минималните 4 часа. В противен случай остатъкът от часове се губи.

 

11. Прехвърлих невзети часове от предишния месец в текущия. Кога мога да ги използвам?

 

Прехвърлените еднократно часове можете да използвате само в рамките на следващия месец, като първо се изразходват новите предплатени, а след това остатъкът от предишния пакет.

 

12. Предплатих 10 часа, но ще имам нужда от още 4 до края на месеца. Какви са опциите за добавяне на часове?

 

През месеца можете да предплащате неограничен брой пакети с индивидуални часове, в зависимост от нуждите си. Минималният пакет от гъвкави часове, който можете да доплатите, стартира от 4 часа (Базисен план). В случай че не желаете да предплащате още пакети, предлагаме и опция за заплащане на допълнителни часове (извън предплатения пакет) в края на месеца на фиксирана цена от 17.00лв.

 

13. Какъв е крайният срок, в който мога да отменя резервиран час в hOUR SPACE?

 

Отмяна на резервация се прави най-късно 1 (един) астрономически час преди старта й в противен случай часът се счита за използван.

 

14. Мога ли да разчитам, че винаги, когато имам нужда, ще има свободна стая?

 

hOUR SPACE прави всичко възможно да осигури кабинети за клиентите си, но въпреки това не може да гарантира наличието на свободен такъв.

Поради тази причина силно препоръчваме резервациите да се правят възможно най-рано и при възможност срещите да се фиксират напред в бъдещето.
 

15. Мога ли да използвам един и същи кабинет при всяко свое посещение в hOUR SPACE?

 

hOUR SPACE не може да гарантира използването на един и същи кабинет на клиентите си, които ползват гъвкави часове. Силно препоръчваме, ако предпочитате определена стая, да правите резервациите си възможно най-рано и да фиксирате срещите си в избрания кабинет.

 

16. Налага се непредвидено удължаване на часа ми. Какво трябва да направя?

 

При нужда от удължаване на часа Ви, говорете с наш служител на място, който ще Ви даде информация как да процедирате.

 

17. Имам нужда от допълнително персонализиране на кабинета, в който ще работя. Какво трябва да направя, за да получа тази услуга?

 

При нужда от допълнително персонализиране на пространството, говорете с наш служител, който ще Ви даде допълнителна информация.

 

18. Какви са опциите за заплащане на използваните часове в края на месеца, вместо в началото?

 

Ако желаете да заплащате часовете си в края на месеца, а не в началото, можете да се възползвате от една от следните две опции:

 

  • Предплащане на минимален пакет от 4 часа и сумиране на допълнителните (над предплатените) часове в края на месеца на единична цена от 17.00лв.

  • Сумиране на всички използвани часове в края на месеца на единична цена от 21.00лв.

 

Заплащането на часове в края на календарния месец важи само за клиенти на hOUR SPACE, които са подписали договор за ползване на услугите ни.

 

19. Как мога да присъствам със собствена страница в секция “Специалисти”?

 

За да присъствате в секция “Специалисти” в сайта на hOUR SPACE, е нужно да сте били наши клиенти с пакет по избор без прекъсване в продължение на поне 3 календарни месеца.

Предлагаме и опцията за предплащане на пакети с индивидуални часове за срок от три месеца, като в този случай профилът Ви ще бъде създаден веднага след извършеното плащане и изпратена необходима информация.

 

20. Кога важи допълнителната такса от 5.00лв. за запазване на час в извънработно време?

 

Всяка резервация извън официалното работно време на hOUR SPACE (всеки делничен ден, от 09:00ч. до 19:30ч.) подлежи на допълнително таксуване от 5.00лв. на час. Това включва резервации през уикенда и такива преди 09:00ч. сутринта и след 19:30ч. вечерта. Таксата не важи за клиентите на hOUR SPACE, които ползват План “Плюс”.

21. Желая да използвам кабинет еднократно, мога ли да запазя единичен час (извън предлаганите пакети)?

 

Можете да запазите единичен час при нас през формата в сайта ни, по имейл или по телефона.

След като направите заявка наш служител ще се свърже с Вас, за да потвърди наличността на кабинет за желаните дата и час.

22. Как се заплаща единичен час?

Единичните часове се заплащат предварително по банков път или на каса на easypay с издаден от нас 10-цифрен код за плащане. Стаята се смята за запазена само след получено плащане.

23. Мога ли да отменя запазен единичен час и да ми бъде върната сумата, която съм заплатил?

При отмяна на единичен час ще получите обратно заплатената от Вас сума само, ако канселирате резервацията си минимум 24 часа преди старта й. В противен случай часът се смята за взет.

Канселирането можете да направите по телефона или по имейл.

СЪБИТИЯ

 

1. Как да резервирам зала за събитие в hOUR SPACE?

Можете да резервирате зала като попълните заявка на сайта ни или направите такава по телефона или имейл. След като получим Вашето запитване, наш служител ще се свърже с Вас и ще ви представи предложението ни.

Залата ще бъде резервирана след потвърждение на офертата и подписване на Договор за наем на зала.

 

2. Трябва ли да подписвам договор, когато наемам зала за събитие?

hOUR SPACE подписва договори с всичките си клиенти, които използват пространствата за провеждане на събития.

Договорът се подписва еднократно и важи за всяко следващо ползване на зала в hOUR SPACE.

 

3. Кога и как мога да платя наема на залата, която искам да ангажирам?

Плащането се извършва само по банков път във възможно най-кратък срок след потвърждение на изпратената от hOUR SPACE оферта.

4. Кога залата, която искам да запазя, се счита за резервирана от мен?

Избраната от Вас зала се резервира окончателно само след получено плащане или изпратено платежно нареждане. В противен случай hOUR SPACE не се ангажира със запазването на стаята и може да я отдаде под наем на трето лице, извършило плащане.

 

5. Налага се да преместя датата на събитието си. Какви са условията, при които мога да го направя?

Отмяна на събитие за следващата дата се прави най-късно 14 дни преди случването му. В противен случай клиентът се задължава да заплати 100% от сумата за следващата дата.

 

6. Налага се да отменя събитието си. При какви условия мога да направя безплатна отмяна на резервацията си в hOUR SPACE?

Безплатна отмяна на събитие се прави най-късно 14 дни преди случването му. В противен случай hOUR SPACE не може да възстанови заплатената сума за наем.

 

7. Предлагате ли мултимедия?

hOUR SPACE предлага техническо оборудване (проектор и озвучаване), наемът за които се заплаща допълнително, както следва:

 

  • проектор и пойнтер - 10.00лв. на час;

  • малка безжична колонка - 5.00лв. на час;

  • голяма колона - 10.00лв. на час.


 

8. Мога ли да направя заявка за организиран кетъринг или кафе пауза в hOUR SPACE?
 

Да, можете.

В случай че искате hOUR SPACE да организира Вашия кетъринг, обърнете се за повече информация към наш служител, който ще изготви специално предложение за Вас.

 

9. Мога ли да организирам сам кетъринга за събитието си?

Можете да организирате сами кетъринга за събитието си.

hOUR SPACE начислява допълнителна такса от 10.00лв. за събитие, когато клиентът внася външни храни и напитки за консумация.

 

10. Мога ли да промотирам събитието си чрез социалните канали на hOUR SPACE?

С радост ще комуникираме събитието Ви в нашите социални канали!

За да се случи това, е нужно да ни изпратите информация и материали, които да използваме в сайта си, на нашата Facebook страница и в месечния ни бюлетин.

 

11. Събитието, което организирам, е с такса "Вход".

Възможно ли служител на hOUR SPACE да събира парите и да записва присъстващите?

Не. Служителите на hOUR SPACE нямат право да събират пари или да издават касови бележки от името на трето лице или фирма.

 

12. Налага се непредвидено удължаване на събитието, което съм организирал. Какво да направя?

Ако се налага да просрочите времето, за което сте резервирали залата, свържете се незабавно със служител на hOUR SPACE, който ще ви даде насоки как да процедирате. Допълнителното време се изчислява след освобождаването на залата и се таксува отделно.

 

 


 

ПОЩЕНСКИ АДРЕС

 

1. Как мога да заявя ползване на услугата Пощенски адрес в hOUR SPACE?

Можете да заявите услугата “Пощенски адрес” като попълните заявката в сайта ни или се свържете с нас по имейл или телефон.

 

2. Трябва ли да подпиша договор с hOUR SPACE, за да ползвам услугата?

Да. hOUR SPACE подписва договори с всичките си клиенти, които ползват услугата “Пощенски адрес”.

 

 

3. Кога и как трябва да заплатя месечната си такса?

Таксата за тази услуга се заплаща само по банков път. В началото на всеки месец клиентът получава фактура, която трябва да заплати в срок от 5 дни.

При забавено плащане услугата се прекъсва до изчистване на задълженията.

 

4. Мога ли да получавам известие, когато получа пратка / писмо?

Да, можете да получавате обаждане или имейл с кратка информация при всяка получена пратка за Вас.

 

5. Мога ли да получавам сканирани копия на кореспонденцията си по имейл?

Да, след предварителна уговорка с hOUR SPACE. Услугата не се таксува допълнително.

 

6. Кога мога да взема пратките / писмата си?

Можете да вземете кореспонденцията си от офиса на hOUR SPACE всеки делничен ден между 09:00ч. и 19:30ч.

hOUR SPACE може да изпраща до Вас регулярно или по заявка пратките Ви чрез куриерска фирма. Куриерската такса се заплаща от клиента.